Tuesday, September 24

again im fall :(




 p/s : kenangan itu kenangan 19 itu akan terus ada dalam hati

untuk buang sesuatu kenangan tak semudah untuk membuang seseorang.. aku belajar bangun tapi bila aku dah cukup bangun kenapa aku akan jatuh.. kenangan itu sakit, kenangan itu perit tapi ada satu yang buat aku sentiasa aku akan rindukan kenangan iaitu indahnya sesuatu kenangan itu.. jujur aku rindu, rindu kenangan kita, rindu saat kita mula mula kenal.. hampir setahun kisah kita tamat, tapi aku masih tetap terus ada di sini untuk terus menyaksikan kebahagiaan kau dengan orang lain.. aku belajar terima hakikat, untuk aku sedar yang aku bukan sape sape, tapi aku masih belum mampu.. aku masih belum cukup kuat untuk melupakan segala kenangan itu.. segala yang kita cipta..

segala yang bermula, yang cukup indah.. yang cukup membahagiakan.. tapi kenapa ? kenapa kita terpisah ? aku tahu itu adalah yang terbaik.. tapi hakikatnya aku tak boleh lupa :'( aku terus menanti dan aku sedar penantian itu adalah satu benda yang terlalu menyakitkan yang akan selalu buat aku terluka dan kecewa, kau bahagia dan aku terluka...

31 ogos kita berjumpa, tapi kenapa kita macam orang asing ? kau lupa kebahagiaan yang kita pernah cipta ? mana hilang rasa sayang kau ? kenapa aku senang kau lupakan ? kenapa senang aku kau buangkan ? bila kita jumpa balik lepas setahun hubungan kita tamat, air mata aku menitik kenapa bukan aku yang akan terus ada dekat sisi kau ? kenapa bukan aku ? bila lagu baldu biru terpasang, saat tuh jugak aku rasa aku nak peluk kau, aku nak ulang balik semua yang kita dah ciptakan .. aku nak ulang balik perhubungan kita, aku nak bina balik semuanya ! tapi... aku tahu aku cuma mampu doakan kebahagiaan kau bersama dengan dia ... aku terlalu cinta dan sampai sekarang engkau masih aku cinta...

 Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Caramu memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku


*aku cuma harap satu, aku takk pernah berhenti berdoa untuk terus berada dalam hati kau .. untuk kau terus sayangkan aku mcm mana keadaan kita dulu, aku tak pernah behenti untuk terus sayangkan kau mcm mana kita pernah bersama satu ketika dulu, kalau benar kau diciptakan sebagai jodohku aku percaya akan ada hikmah yang telah tertulis, semoga kau bahagia walaupun aku tidak bersama :')

No comments:

Post a Comment

terimas kerane memreading di kawasan saye :)

pengikut :)