Tuesday, May 15

i heart him

p/s : cake niehh betoii pumye :D

halouu assalamualaikum , actually im jusz bored and tak boleh nak tydow soo ape lagy , melapang ken mata besarr-3 dok menaip entry yang mybe agak jiwang sikid lha kod :) ohkayy nampak tak cake di atas tuh ?? actualy cake tuh i got frum my beloved dhemok , yeah uf cosz him :) ohkay kenape cake nieh di bagy ?? jeng jengg ohkay nak story lha niehh sabaa kay :D

ohkayy fer the sekian kali nyew , wany gadoh lagy nen si dia gara-3 masing-3 busy degan kerja sampay lupa relay kiteorang , lepas tuh pulak kes  dengar ade suare bermanje-3 dengan gurl laen , soo ape lagy , awk awak tahu tak menanges saya dengar perempuan tuh panggil awak sayang ?? saya nak jerit kuad-3 niehh ! awak tahu takk saya jelly bila uwank laen panggil awak sayang ?? chume saya jew yang boleh panggil awak chm tuh tahu ??ohkay stop ~

and thenn dalam dua tiga hary jugak lha kiteorang tak cntact gara-3 kes tuh tak settle , soo masing-3 buad hal sendiry , and on malam rabu baru-3 niehh tybe-3 my cousin bagi cake  and uf corse my febret secret recipe , and mase tuh jugak wany pelik sebab mimpy ape cousin wany nak bgy wany cake ken ? soo ape lagyy melompat lahh dekad dy amekk cake tuhh , then bila bukak tengok-3 cake tuh becorakk FORGIVE ME , soo dengan tersenyum wany pum massage lha pakchek pendek tuhh and i sayy , i fergive youu sayang (!) wahhh sweet takk , haha

ohkay fer my darling i hope awak bace entry saye nieh supaye awak taharuu sikid haha :D

ohkay awak , awak tahu tak awak dah banyak luka ken haty saya ? tapy awak tahu ken mcm mana saya sayang awak , and saya jugak harap awak sayang ken saya , tapy saya confirm awak sayang saya ken awak ? awak masa saya takda saya harap awak tak kan pernah churang dengan saya , awak tahu tak awak bila awak bagy tahu saya awk nak pergy sambong belaja saya rasa saya aken hilang sesuatu yang beharga dalam hydop saya yang susah saya nak lupa , saya harapp awak tak ken pernah lupa kan saya walau sesaat and saya harap cinta kita aken tetap sampay bila-3 , saya tahu awak mungkin akan piikir saya abaiken awak bila awak jaoh dary saya , mungkin saya aken buad chm tuh bila saya dah mula rasa awak abai ken saya :) saya percaya awak aken selalu ada dekad dengan saya even kita jaoh sekali pum , percaya lah mcm mana jaoh pum jarak kita saya tetap sayang ken awak , i wish i can make you happy before you go fer your study , and i wish you will happy on that day , im sorry fer all the mistake that i've done and i hope nothing change betwen us , even you're not with me , i want you to know you are  always in my heart ever and ever :) jusz a simple note frem me , dunt forget our relay like before this , make yur parents proud of you , and i know you can stay strong without me with you , no matter whad sayang , im alwayss in your heart , one againn fer the last i love youuu soo muchhhh muhammad zulfitry bin hussin :)

p/s : awak sangad chomel time nieh :)


No comments:

Post a Comment

terimas kerane memreading di kawasan saye :)

pengikut :)